mandag 5. oktober 2009

ka skjedde?!?!?

Æ satt inne idag og tegna da æ tilfeldig såg ut av vinduet. Og da SNYA det skikkeli!!! Og førr mæ som pinade nesten e bidd vestlending a mæ etter 2 år i Ålesund og 2 år i Bergen, så va dette et lite sjokk altså. Men et fint et sådan! Så da va det berre å få på sæ bobleklean, ta med sæ kameraet og nån brødskive (tell svanan) og kom sæ ut!!

æ trudde ikke svana va så schvææær, men når den kom opp med de store, svarte panserføttern sine og bynte å napp på mæ og kameraet mitt, da syns æ nesten den va i største laget:) Men kjempenydeli!



Odinsgötu by night.

going shopping??

2 kommentarer:

  1. Svanan kan være nokken rektig grimme skapninga; - og de der med tilhold rundt Reykjavíkurtjarnið - er skikkelig bortskjemte og vante til å få det de vil ha ... så hold på kameraet!

    SvarSlett
  2. herregud for et vaer da snuppa!! og her sitter jeg og fryser meg fillete fordi det er overskya i dag.... huttetu!! godt jeg befinner meg i syden i forhold til deg :) bortsett fra at jeg heller skulle befinnet meg i norden SAMMEN MED DEG...... puss o kram, fra runis

    SvarSlett